Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-09-06

Fotoalbum













I helgen var jag och min sambo på födelsedagsfest och detta var våra presenter. De två som fyllde år fick varsitt fotoalbum. I det ena är det bilder från en resa som vi gjort tillsammans (there and back again) och i det andra är det endast bilder på födelsedagsbarnet själv (my precious). ;) I påsen på framsidan ligger ett USB-minne med fler bilder.

Det här tog sin lilla tid att göra, men jag hann klart och oj vad roligt det är att ge bort sånt här! Dock hann jag inte ta foton inuti albumen innan vi åkte iväg i lördags. Jag gjorde ramar och små detaljer till nästan varje bild. Jag försökte också välja personliga färger som ni ser på framsidan - rosa och grön. Jag blev så kär i dessa pennor! Måste köpa på mig fler och känna mig ännu mer som en presentpysselnörd.

Kommentarer

Ivana

2011-09-06 22:55:49

Såå fint :)

Cecilia

2011-09-13 17:04:28

ohh, ballt! :D så sött!

Ida

2011-09-19 20:52:26

Vad fint och personligt :)

Jenny

2011-09-28 14:45:14

Jättefina :-)Man blir så glad när man får så genomtänkta presenter :-)



sv. tack tack :.)

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin