Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-09-08

Blessed are you

Är nu hemkommen från fotograferingen och i hopp om att det gick bra ska jag nu föra över alla bilder till datorn. Om det blev bra eller dåligt brukar oftast visa sig på skärmen. Medan min mac jobbar ska jag käka tonfiskpaj! Jisses vad gott det är. Och vet ni vilken kombo jag upptäckte häromdagen? Smör + massor av brieost på Polarbröds Rågkaka. RÅGKAKA ska det vara, inget annat.



En väldigt genomtänkt bild på mig från i helgen.. Jag såg så sur ut på första bilden, så då gällde det att dra till ordentligt på smilbanden på den andra. Haha :)

Kommentarer

Sandra

2011-09-13 07:41:03

Vilken härlig bild!

Liie

2011-09-14 03:13:20

grymt skön bild! :)

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin