Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-10-02

Söndagen

 

Har gått upp tidigt varje dag den här helgen och fått massor gjort. Är nöjd helt enkelt. Att gå och lägga sig halv tolv på en lördag hör inte till vanligheterna heller direkt. Men jag kan chocka mig själv tydligen. Annars är ju jag en sån som drar mig för att gå och lägga mig. Det är ju roligare att vara uppe! Haha.

 

Fick en liten bästis-dos igårkväll och dessutom chokladbollar och pussel och slöande framför tvn. Idag klev jag upp och skickade iväg ett par bilder som jag fått en beställning på! :) Sedan var det övningskörning som gällde. Jag behövde träna på stadskörning så jag körde in till Örebro, där jag sedan stannade några timmar för Yeah!möte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin