Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-10-24

Kanske äntligen får uppleva SRF nästa år?


Foto från Wacken Open Air 2010

Sweden Rock Festival släppte idag biljetter till nästa års festival. I och med det gjorde de även ett första bandsläpp. Och jisses! Edguy, Danko Jones, Mötley Crüe, Gamma Ray och Dimmu Borgir? Äntligen en lineup som kan locka mig så pass att jag köper mig en biljett och tar mig ner till Sölvesborg i början av juni nästa år. Jag vill ju vara där! Jag vill ju se, se, se hur det är! Kunna jämföra med andra festivaler, se vad det är alla pratar om eller om Wacken i Tyskland fortfarande kommer ligga mig varmast om hjärtat. Wacken har alltid lockat mer, varit billigare och det har varit svårt att kombinera de två ekonomiskt. Men sommar 2012? Hey, hey, hey...

Kommentarer

Jasmine

2011-10-24 22:16:20

Ooh, jag funderade också på det.. Trots att det än så länge bara är 2 band jag vill se :P

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin