Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-10-03

Höstens alla färger





Hösten är fin. Idag efter jobbet tog jag med mig kameran ut och tog lite bilder. Kom hem för 40 minuter sedan och då var det fortfarande rätt ljust. Nu är det kolsvart. Men fick lära mig genom radion idag att den meteorologiska hösten inte har kommit än. Det slogs ju värmerekord på flera håll i Sverige i helgen och tydligen är det alltså fortfarande sommar!

Oavsett, så är denna musik alldeles perfekt just nu. Höst, mörkt, mysigt.

Kommentarer

Sandra

2011-10-11 15:55:22

Riktigt fina bilder! :)

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin