Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-10-24

Får fota chokladen som jag fick med mig hem istället


I fredags hängde jag och några vänner på chokladmässa i Göteborg (mys!).
Vi har varit på Chokladsalongen i Askersund tidigare år, men i höst hann vi inte riktigt med. I Göteborg var det såklart mycket större och mer att titta på. Så pass att vi fick skynda oss för att hinna se allt. Men så gick vi på 4 föreläsningar också ;)

Kameran hängde på axeln men det blev inte en enda bild. Det kan vara så typiskt mig. Men ibland är det skönt att vara närvarande och se världen med sina egna ögon och inte utifrån det lilla kikhålet i en kameras sökare.

Hur som helst, ni kan förvänta er bilder på helgens köp sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin