Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-10-25

En tårtspade kommer lastad med..


..choklad!


Får jag lov att presentera en supergod ljus choklad - Chocovic's Jade (40%). Jag och två vänner köpte 1 kg och delade på på chokladmässan i Göteborg i fredags. Funderar på att baka något med denna. Vet inte vad dock. Jag är ingen bakmänniska, även om jag försöker låtsas som det motsatta. Gillar mest stunden då det är klart och jag får fotografera skapelsen. ;)

Sitter återigen och kollar bilderna jag tog igår. Börjar vattnas lite i munnen. Vet inte hur smart det är att ha så mycket bilder på choklad då det är tänkt att mitt förråd ska räcka till jul..

Kommentarer

Anna

2011-10-25 21:49:30

åh vill ha man jade! hehe aldrig att det kommer räcka till jul! vi får lägga en beställning innan dess ska du se :P

Elin Atterstig

2011-10-28 13:32:02

Sv Anna: Haha, men det brukar faktiskt räcka riktigt länge med några få kakor. Men ja det ser nog ut att bli så. ;) Måste ha tryfflar :)

My Vestlund

2011-10-28 17:46:41

Super fin bild! MUMS

Ivana

2011-11-02 21:17:58

Fin bild!! :)

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin