Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-10-06

1000 bitar





Det är så kul att jag börjat lägga pussel igen. Igår plockade jag fram ett 1000-bitars som jag började plocka med när jag kom hem från en lång dag på jobbet. Så avslappnande! Jag glömmer bort allt annat och försvinner i min egna lilla värld. Det kan väl både vara bra och dåligt. Fråga min mamma som fick vänta på mig i evigheter när vi skulle någonstans när jag var liten och jag nyss hade tömt ut ett gäng pusselbitar på golvet. "Jag måste lägga klart, mamma!". ;)

Kommentarer

Ivana

2011-10-06 20:43:56

Haha gulligt :)

Anna B

2011-10-10 18:44:20

Va mysigt med pussel! De va ett bra tag sen man gjorde de..

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin