Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-11-17

IN FLAMES !!


Jag posar och har mig för några dagar sedan. Funderar på att ha den gamla, urtvättade, sköna, slappa Manowartröjan som man ser skymta på bild i helgen igen?


Jag sitter här och går ner i varv för att avsluta denna jobbvecka. På dagarna är jag på ekonomiassistentjobbet och på kvällarna är det antingen körkortsplugg, Lösnummerjobb eller hemligt-projekt-jobb och möten. Men nu tar jag helg och jag ska strax packa väskan för en helg i Göteborg! Fina, fina Göteborg. Jag tror jag får sluta tjata om den där staden snart, men jag får samma känsla i magen och i hjärtat när jag är där som jag får när jag är i Wacken och i Tyskland. Jag bara hör hemma. Det är så fint att hitta sådana ställen. Som kommer att ligga så varmt om hjärtat.

Åh. Åh.. under veckan har jag blivit så glad och pirrig vid tanken på att jag på lördag kommer att sitta och vänta på In Flames spelning på Scandinavium! Det kommer bli så ruskigt bra, sådär strålande bra och det är SÅ efterlängtat. Från nya albumet vill jag höra Fear Is The Weakness och Ropes. Och jag kan ju hoppas på att få gråta en skvätt till stråkpartiet i A New Dawn. För det är det jag kommer göra om jag får höra den. Haha. :) Trevlig helg på er som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin