Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-11-09

Ladies Night II



Mer bilder från Ladies Night kommer här. Det blir mycket med Lösnummer nu. Snart är ju nästa nummer ute. Och idag insåg jag att sen är det bara ett decembernummer kvar och sen är året över...! Idag var jag i Grythyttan och fotograferade till ett reportage. Var så spännande! Kul att se hur de har det därute. Skribenten Emelie var så snäll och körde oss dit. Blev riktigt mysigt med en liten dagstripp ihop. Jag kunde ju inte erbjuda mig att köra för körkortet finns inte där än. Men på tal om det så har jag faktiskt både riskettan (kursen om alkohol, droger, trötthet) och risktvåan (halkan) avklarat nu och jag har övningskört en hel del.

Tänk vad mycket jag är med om tack vare tidningen. Vad mycket människor jag träffar och vad intressant det är! Jag skulle kunna sitta och lyssna i en evighet på alla historier, älskar't! Jag skulle vilja veta ännu mer. Men jag är ju fotografen, inte skribenten. Haha :)

Kommentarer

Ivana

2011-11-10 20:16:23

Jättejättefina bilder, Elin :) Du gör mig stolt!

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin