Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-05-22

Yeah!festivalen nästa helg!


Nu sitter jag på bussen hem igen. Festivalen närmar sig och jag är på kontoret varje dag nu. Men det är skönt att sitta där. Härlig stämning. Men jag börjar redan tänka på vad man ska göra när festivalen är över? Jag brukar må dåligt av att komma hem från en festival där jag varit besökare. De första dagarna brukar kännas urtrista i jämförelse. Hur kommer inte detta kännas? Vad gör man när man haft något i tankarna 24/7 och som sedan helt plötsligt tar slut? Jag har varit med och arbetat med denna festival sedan februari, så det är visserligen inte så länge jämfört med de andra. Men vad tusan gör man när det sista bandet spelat klart, besökarna gått hem, området är städat och utvärderingarna är gjorda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin