Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-03-15

Teaterfoto

I helgen var jag på ett uppdrag för Lösnummer. Jag fotograferade Örebrospexet på premiären av deras föreställning Dracula eller Skriet från spa-avdelningen. Här nedan följer två svartvita bilder. Fler kommer senare.

Jag kan säga att jag rekommenderar er verkligen att gå och titta på denna föreställning. Bilderna togs för en recension och ett bildgalleri som nu kan läsas och ses här, och jag kan inte annat än att hålla med skribenten, man blev mycket imponerad! Allt var perfekt. Bra ljus också, så jag trivdes bakom kameran.



Kommentarer

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin