Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-03-08

Fotograf på Lösnummer


Jag arbetar numera också som fotograf på Lösnummer - Örebrostudenternas tidning. På Campusmässan var Lösnummer en av utställarna och jag tog kontakt med chefredaktören Emma Axelsson och på den vägen är det. :)

Tidningen grundades 1966 och är Örebros största studenttidning. Den trycks i ca 13 000 exemplar och skickas ut till alla studenter vid Örebro Universitet. Lösnummer kommer ut åtta gånger per år, men finns dygnet runt på www.losnummer.se!

Jag har varit på några redaktionsmöten nu och jag tycker det verkar vara ett härligt gäng som arbetar med tidningen. Nr 2/2011 kom ut i förra veckan och till den har jag bidragit med en bild till jobbspalten. Ni kan läsa februarinumret här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin