Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-06-15

elinatterstig.se


Hej på er! Jag sitter här på jobbet, en aning morgontrött. Är jag inte cool?! Aja, jag har rast nu och ville egentligen bara berätta att jag har skaffat eget domän! Det var på tiden. Inte för att jag var nervig över att det skulle bli upptaget direkt. I'm the one and only you know! Om inte någon i min släkt snart kommer med en unge som ska heta Elin. Men aja, den ungen får väl slåss om domänet om sisådär 20 år.

Nu hittar ni till min blogg på adressen: http://elinatterstig.se

Kommentarer

Lisa - Smilinggirls!ッ

2011-06-15 15:33:17

Kul med egen domän :)

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin