Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-02-25

Yeah!11


Det är fint hur en sak leder till en annan. Nu är jag taggad inför YEAH!11.

I höstas gjorde jag ett jobb för styrgruppen för en rekryteringsmässa - Campusmässan 2011. Mässan ägde rum den 1:a februari och på kvällen var det bankett där alla som stod bakom mässan och alla mässans utställare kunde mingla lite extra. Jag blev inbjuden för det jobb jag tidigare gjort. Det var god trerättersmiddag och rolig underhållning, helt enkelt en fantastisk kväll så det tackar jag enormt för!

Dessutom: Kvällen ledde till att jag nu är fotograf och delaktig i marknadsföringsgruppen för Yeahfestivalen! Vid middagen satt jag nämligen bredvid ingen mindre än Niklas Lennartsson, festivalens skapare och före detta projektledare. Han är nu ansvarig för marknad & press och ville att vi skulle träffas för ett möte. Sagt och gjort, vi träffades några dagar senare där jag också fick hälsa på nuvarande projektledare Jasmine Sundblad. Sedan var det bestämt. Jag kommer att arbeta med marknadsföring och press, samt fotografera under arbetets gång och under alla festivaldagarna. Det kommer bli enormt spännande och SÅ roligt! Speciellt med tanke på att festivalen firar fem år!

Kommentarer

Ivana

2011-02-27 13:36:37

Gillar :)

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin