Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-02-24

Vi två är saknade till havs







För snart två veckor sedan flyttade jag och min sambo. Till en ny lägenhet, till en annan ort. De senaste veckorna har alltså bestått av ned- och uppackning. Därför har min plats här på webben blivit lidande och min portfoliouppdatering likaså. Men nu är jag igång igen!

För att bli peppad till flytt och flyttpackning och för att helt enkelt klara sig igenom dessa veckor skapade jag en musiklista (länk till Spotify). I den ingick Håkan Hellströms låt Saknade te havs. Enjoy!

Kommentarer

Ivana

2011-02-27 12:50:47

Sköna bilder :D

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin