Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-08-24

Yes!

Jag klarade ett körkortstest! Gissa vad bra det kändes. Ska klara ett till innan denna vecka tar slut tänkte jag. Måste lägga upp dessa delmål om jag någonsin ska få hålla det där kortet i handen..

Dags att slänga in lite hårdrock här i bloggen tycker jag. In Flames släppte nytt album i juni och enligt mig har de ännu en gång lyckats göra en briljant platta med fantastiska låtar. Min favorit i sommar har varit låten Ropes. Lyssna på enstaka låt eller hela skivan på länken: In Flames – Sounds Of A Playground Fading

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin