Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-08-29

Promenader i regnet



Är hemkommen från dagens arbete och har nyss ätit lite. Har hängt upp mina kläder på tork, för jag råkade pricka in regnet både till och från jobbet idag och den sista gjorde mig dyngsur, haha. Varför har man (läs: jag) alltid med sig paraply vid helt fel tillfällen, och aldrig när de verkligen behövs?

Igår stod det mycket på schemat. Jag ägnade tid åt körkortsteori och var ute och övningskörde ett par timmar. Hela kvällen gick sedan åt till att färdigställa bilderna till en liten överraskning. Nu ska de beställas, yäy! Och senare kommer bloggen uppdateras.

En naturbild får även gå till detta inlägg. Denna och bilden i förra inlägget är tagna i Svartå 2009 och är ett par av de första bilderna som jag tog med min nuvarande kamera. Roligt att kika tillbaka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin