Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-08-24

God eftermiddag

juni - augusti

Nu har ännu en sommarmånad gått förbi och se vad tomatplantorna har växt! Det är skönt att se något som är i förändring och jag ser fram emot vad hösten har att ge. Jag börjar nu dessutom bli lite höstig inombords, även om jag var en av dem som sa "no way" när alla andra för några veckor sedan påstod att hösten hade kommit. Jag ville liksom klämma ut liiite till av sommaren. Men nu har vi inte längre fönstret öppet om nätterna, det är kolsvart redan vid 21 och vi tänder mysbelysning som aldrig förr här hemma.. Och jag kan påstå att jag gillar hösten. Låt den komma.. Ge mig bara de få sommarkvällar som är kvar, så ska jag sedan vara redo.

Jag hänger här framför datorn denna eftermiddag, jag har valt ut bilder till något jag ska ge bort. Jag älskar att pyssla. Men jag älskar inte att jag alltid börjar i sista stund..
Nu ska jag ta en paus och placera mig i soffan och kolla lönen som är på ingång. Därefter blir det körkortsteori.

Kommentarer

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin