Elin Atterstig

Foto & Webb

2011-08-18

Ett steg närmare

..körkortet, hoppas jag. Jag vet inte hur många gånger jag har gett mig in i det här. Jag har börjat x antal ggr, och slutat lika många. Men nu gör jag ett nytt försök och idag var min första körlektion på länge. Fler är dessutom inbokade. Den här gången ska jag verkligen satsa allt. Och det SKA bli prioriterat. Därför testar jag att nämna det i bloggen. Något säger mig att det kommer att göra mig mer målinriktad och bestämd.

Körlektionen idag gick bra. Vi gick tillbaka till övningar som vi tidigare hade hoppat över och det känns som det lossnar. Efter lektionen gick jag en runda på stan i Örebro för inhandling av presenter. Oh vad längesedan jag traskade runt där. En hel sommar har gått och det var skönt att bara få vara på en vardag. När jag kom hem tog jag lite lunch och ett försök till en kopp kaffe. Ett tips: Ha inte gammal mjölk i kaffet. Det klumpar sig.
Nu ska det redigeras bilder..


Den enda bild på en bil som jag tycks ha på datorn. Det är bilen vi hyrde när vi var i USA i våras. Jag är SÅ ointresserad av bilar. Men måste ju erkänna att det alltid är lika roligt att sätta sig i en ny. Jag pillar på allt.

Kommentarer

Ivana

2011-08-21 16:08:44

Värsta gangsta-bilen! :D Körkort fixar du, KÖR HÅRT!

Kommentera inlägget här

Om

Min profilbild

Elin

Om

Jag heter Elin, är 25 år.

Egenföretagare som fotograf/webbdesigner.
--> www.elinatterstig.se

Kontakta mig på [email protected]

© Elin Atterstig

Kategorier

Foto

Webb

Arkiv

Följ mig


bloglovin